آ
-
آموزش ضمن خدمت
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
-
آموزش عالی
تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]
ا
-
اثربخشی
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
-
اثربخشی برنامه درسی
تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]
-
اختلالات ویژه یادگیری
تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانشآموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]
-
اختلال بیان نوشتاری
تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانشآموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]
-
ارزشیابی برنامه درسی
تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]
-
اعضای هیأت علمی
پیش بینی گرایش به اندیشهی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
-
اندیشه ی انتقادی
پیش بینی گرایش به اندیشهی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
-
انگیزه و پیشرفت تحصیلی
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبههای روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
-
اهداف
ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
ب
-
بازدههای شناختی
اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازدههای شناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]
-
باورها و گرایش ها
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دورهی متوسطه بر مبنای مقولههای مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفههای بیست و چهارگانهی اهداف در قلمرو باورها و گرایشها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]
-
برنامه درسی
مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]
-
برنامه درسی
بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
برنامه درسی
رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
برنامه درسی پیش دبستانی
ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
ت
-
تحلیل محتوای جهت داده شده یا مفهومی
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دورهی متوسطه بر مبنای مقولههای مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفههای بیست و چهارگانهی اهداف در قلمرو باورها و گرایشها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]
-
تربیت معلم
بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
تکنولوژی آموزشی
رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
تلفن همراه
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبههای روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
-
تهران
بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
ج
-
جنبههای روانشناختی
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبههای روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
خ
-
خودکارآمدی تحصیلی
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبههای روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
د
-
دانش آموزان کم توان ذهنی
ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
-
دانشجو
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبههای روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
-
دانشجومعلمان
بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
دانشگاه اصفهان
پیش بینی گرایش به اندیشهی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
-
دانشگاه شیراز
مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
دانشگاه مشهد
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
-
دوره ی ابتدایی
تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانشآموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]
-
دین و زندگی
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دورهی متوسطه بر مبنای مقولههای مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفههای بیست و چهارگانهی اهداف در قلمرو باورها و گرایشها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]
ر
-
راهبری
پیش بینی گرایش به اندیشهی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
-
رشته تحصیلی
مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]
-
روشهای تدریس
ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
-
رویکرد
رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
رویکرد راهبردی
تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]
س
-
سازماندهی
ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
-
سبک تفکر
مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]
-
سخنرانی
اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازدههای شناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]
ش
-
شایستگی
بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
شیراز
تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانشآموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]
ض
-
ضریب درگیری دانش آموزان
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دورهی متوسطه بر مبنای مقولههای مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفههای بیست و چهارگانهی اهداف در قلمرو باورها و گرایشها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]
ط
-
طراحی آموزشی
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
ع
-
علوم تجربی
اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازدههای شناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبههای روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
ک
-
کارشناسیارشد
مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]
-
کارشناسی ارشد
رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
کارورزی فکورانه
بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
م
-
محتوا
ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
-
مدل ارزشیابی هاموند
ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
-
مدل دیک و کری
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
-
مدیریت آموزشی
مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]
ن
-
نقشه مفهومی
اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازدههای شناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]
ه
-
هیأت علمی و دانشجویان
مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]
ی
-
یادگیری
مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد